Περι μυστηριων και τελετων

in_his1.jpgΠριν προχωρησω σε λεπτομεριες ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΑΤΕΣ και τεκμηριομενες,απο αναμφησβητιητου κυρους κειμενα θα κανω μια περιληψη αυτων που θα αποδειξω εκτενεστατα:


1)Μεχρι τον 4ον αιωνα δεν υπαρχουν πληροφοριες περι υπαρξεως μυστυριων και ιερατικων τελετων της συχρονης εκκλησιας.


2)Απο την εποχη που οι"ειδικοι ιερεις"καλογεροπαπαδαριο"σταθεροποιησαν την θεση τους υοθετησαν ιουδαικα και ειδολολατρικα ηθη και εθιμα για την επιτυχια του σκοπου τους.


3) Η "Ορθοδοξια" και αρκετα απο τα δογματα της επεβληθηκαν με την σπαθη των Αυτοκρατορων,Μεγ.Κωσταντινου,και Μεγ.Θεοδοσιου.


4)Οι αρχιερατικοι θρονοι του κοσμικου μεγαλειου και της ματαιης δοξας νομιμμοποιηθηκαν τον 4ον αιωνα,διοτι η Αποστολικη και μεταποστολικη εποχη δεν ειχε παρουσιασει αυτες τις ακροτητες.



5)Με την επεμβαση και επιβολη των βαρβαρων αυτοκρατορικων μετρων,η"Εκκλησια" εγινε ισυρη σε δυναμη σπαθης,ωστε θελοντας και μη, οιανθρωποι αναγκαζονταν και επιεζονταν να δεχτουν τις ακροτητες των αντιβιβλικων "ειδικων Ιερεων",και να γινουν δηθεν "χριστιανοι"


6) Στερουμενοι πνευματικοτητας και θειας αποστολης,οι"ειδικοι ιεροις",υιοθετησαν τα εγκληματικα μετρα του αυτοκρατορος Θεοδοσιου,τον οποιο ανεκυρηρυξαν "Μεγαν"


7)Πιεζομενοι οι ειδολολατρες και οι Ιουδαιοι εμμεσως και αμεσως να δεχθουν την νεαν θρησκειαν,μετεφεραν στους κολπους της ,τις συνηθειες της παλαιας των θρησκειας"ωω τι μπαχαλο"
Χωρις καμια αμφιβολια λοιπον θα αποδειξω απο πατερικα κειμενα αλλα και απο την αγια γραφη ,οτι οι εκκλησιες Ρωμαικη και ορθοδοξη δεν βρισκονται"επι το θεμελιω των Αποστολων και των προφητων."


Σημειωνω την Ιστορικη κατα καποιο τροπο περιληψη για να σας αποδειξω κατοπιν,οτι εφοσων αυτες οι Εκκλησιες δεν βρισκονται στα Αποστολικα θεμελια,ειναι φυσικο και η οικοδομη τους να ειναι απο""ξυλα και κεραμους ατακτως ερριμενα""

Αυτα τα αντιβιβιλικα και ουσιαστηκα αντορθοδοξα,δεν ειναι ποτε δυνατων να χρησιμοποιουνται "ως αγωγοι της θειας χαριτος".







p35_1.jpgΑγαπητοι φιλοι και εχθροι πρεπει να καταλαβεται οτι το εκτρωμα που λεγετε διαφορα"χριστιανικα ιερατια "δεν ειναι η εκκλησια αλλα "Ξυλα και πλινθοι ατακτως εριριμενα""

Ο θεος εινaι το απολυτο" Ον,το αυθηπαρκον και υπερτελες,το υπαρχων υπερανω των οριων τοπου και χρονου, το ανενδεες και μακαριον"
Τα προσοντα αυτα χαρακτηριζουν τον Θεο ως Παντοδυναμο στην φυση Του, ως πανταχου παρωντα και πανσοφο στην ιδιοτητα Του,,ως Παντοκρατορα φοβερο,Ισχυρο "πασης δυναμεως δυναστευοντα Του,,ως ουκ αδυνατει ουδεν ρημα""


Ολα αυτα μαρτυρουν οτι ο Θεος δεν εχει αναγκη απο καμια δικανικη η δικολαβικη ανθρωπινη υποστηριξη.Δεν εχει αναγκη χειραγωγιας ξενης δυναμεως και ανθρωπινης φρουρησεως.
Αυτο σημαινει,οτι η "θρησκεια" την οποια ιδρυσε δια του σωτηρος Ιησου Χριστου χαρακτηριστικα,τον δυναμισμο και την αυτοπεποιθηση,την Αληθεια και το φως.Συνεπως η διδασκαλεια του Ιησου ως αιωνια και υπερκοσμια,εχει την δυνστοτητα της αυθυρπακτης λαμσεως του φωτος της και της διαλυσεως των σκοτεινων και ξενων στοιχειων που μολυνουν το χαρακτηρα της.
Το φως της λοιπον αυτο ηταν αρκετο να υπερνικησει την εχθρικη διδασκαλια που αντιμετοπισε η Εκκλησια στις ημερες του Μεγ θεοδοσιου,χωρις να χρησιμοποιηθουν οι βιαιοπραγιες και τα εγκληματικα του μετρα,για τα οποια θα γραψω λιγα ,ετσι για μια γευση!




παπαδαριο.bmpΟ θαυμαστος τροπος της αγαπης του θεου, με τον οποιο πραγματοποιησε το σχεδειο της σωτηριας δια της θυσιας του θειου λυτρωτη,μας κανει να απορουμε για τα μεσα των τελετων και των "μυστιριων" που χρησιμοιποιη η Ρωμαικη και ορθοδοξη εκκλησια,ως αγογους θειας χαριτος(χωρις αυτα αποκλειεται η σωτηρια κατ αυτους).
Αυτα ομως δυστυχως,αποτελουν μια πληρη αντινομια και για αυτο αναζητουμε την αιτια ,πολλοι χριστιανοι που ψαχνουν να δουν απο που και γιατι προηλθε αυτο το μπαχαλο!

Συγκρινοντας την ζωη και την δραση της αρχεγονης εκκλησιας,βλεπουμε οτι οχι μονο δεν χρησιμοποιουσε κατι τετοιους "αγωγους",αλλα ουτε ειχε ιδεα για αυτα τα τεχνασματα.Αυτο λοιπον σημαινει οτι τα τεχνασματα αυτα αποτελουν επισης μια πληρη αντοιποιηση της Θεικης Αρχης και Εξουσιας,η οποια χορηγει αμνηστιεα σε καθε αμαρτωλο,ΔΩΡΕΑΝ και κατα χαριν.Δικαιη επομενως ειναι η αναζητηση του ΓΙΑΤΙ????


Ιστορικα ειναι πια αποδεδηγμενο ,οτι μεχρι το τελος του Γ'μχ αιωνος,οι Ιστορικες ειδησεις περι Τελετων και μυστηριων,δια των οποιων σημερα κινηται ο μηχανησμος των εκκλησιων Ρωμαικης και Ορθοδοξου.Τα ιδια σχεδον υποστυριζε και οπανεπιστιμιακος δασκαλος της θεολογικης σχολης αθηνων Κ Δ Μωραιτης στο βιβλιο του"Ιστορια της Χριστιανικης λατρειας"σελ 33.Προχωρει μαλιστα εκεινος περισοτερο και λεει οτι:""μεχρι του Δ' αιωνος αι ιστορικαι ειδησεις περι της χριστιανικης λατρειας ,ειναι πενιχραι,ουδ' εχομεν και κατα τους χρονους τουτους ιστορικη τιναν εκθεσιν,περιγραφην η ερμηνειαν των τελουμενων,πλην σποραδικων ειδησεων και δη του Ιουστινου""Γνωριζει ομως ο κ Μωραιτης οτι ο Ιουστινος δεν σημειωνει ουτε μια λεξη περι μυστηριων,παρα ΜΟΝΟ τον αναμνηστικο"δειπνο του Κυριου".

Τον Δ' αιωνα αρχισε να πνεει ο ανεμος του ανθρωπινου πνευματος στις αγιες συναξεις των πιστων κατα την "εν πνευματι λατρειαν".Μια απο τις μεγαλες αιτιες του ανεμου τουτου,υπηρξε ο ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ.Με τις στειρες αντιληψεις του κατελαβε πολυ εδαφος στην αφελια των αμορφωτων χριστιανων και ετσι εδραιωθηκε στο θεοσυστατο πολιτευμα της εκκλησιας.Ετσι η σταση ηρωισμου και πιστεως αρχισε να καταρεει και η συσταση της αρχικης λατρειας να περνει μια αλλη,ξενη και παραξενη μορφη.
Απο την εποχη εκεινη που οι πρεσβυτεροι σφετεριστηκαν την ανωτατη Αρχη,και απο προεστοι εγιαν μοναρχες επισκοποι,εισηχθη το ανθρωπινο και εκτος θεικης γραμμης στοιχειο στην εκκλησια.ΟΠως ειναι φυσικο το θειο στοιχειο θα συμβουλευτει μονο τα θεια,το δε ανθρωπινο μονο τα δικα του""Το γεγεννημενο εκ της σαρκος ειναι σαρξ'και το γεγεννημενον εκ του πνευματος ειναι πνευμα""(ιωαν.Γ' 6)

diodoros-2.jpgΓια να σταθεροποιησουν την θεση τους οι μοναρχες πια επισκοποι,υιοθετησαν απο την ειδολολατρεια και τον ιουδαισμο καθε τι που θα τους ανεβαζε στην θεση του Αρχοντα πλεον και οχι του ποιμενα,με τον υπηρεσιακο τιτλο του πρεσβυτερου.Ετσι, η αυθαιρετη σταση και θεση τους,δεν τους δυσκολεψε καθολου να δεχθουν απο κοινου με τους ειδωλολατρες τα ηθη και τα εθιμα,του θεου των Περσων Μιθρα.Στην ειδωλολατρικη θρησκεια πιστευετο οτι με τα μυστηρια μπορει να εξασφαλιστει η ελπιδα,ο ποθος του μελοντος,η αθανασια,η απολυτρωση,και η σωτηρια μετα θανατο.Την Ιστορικη αυτη πληροφορια επιβεβαιωνει και ο κυριος Μωραιτης και στο βιβλιο που ανεφερα προηγουμενος σελιδα 24 υποστηριζει τα ιδια.Τα μυστηρια αυτα των ειδωλολατρων ετελουντω απο "ιδικους ιερεις".Για το λογο αυτο θεωρηθηκε πολυ συμφερων να τηρηθει ο ιδιος τυπος απο τους μοναρχες πια επισκοπους,οι οποιοι με ολη την αυθαιρεσια συνεστησαν κατα τον ιδιο τυπο το"ειδικο ιερατειον" για την τελεση των εθιμων -"μυστηριων" των ειδωλολατρων.


Οι αρχαιοτεροι συγγραφεις δεν γνωριζαν τα μυστηρια

Για να μην νομιζετε οτι μιλω απο απο εξω απο την βιβλο,και την ιστορια θα επικαλεσθω τους ιστορικους,για να φανερωσουν εκεινοι,για αλλη μια φορα την αληθεια εκεινων που εκθετω και με ακριβεια τοποθετω σε τουτο εδω το βημα.
Ειναι αναμφισβητητο γεγονος,κατα τα ιστορικα κειμενα,οτι μετα τον θανατο των αποστολων,η Εκκλησια διατηρησε με ολο το σεβασμο την αποστολικη παραδοση,με αναλοιωτο το πολιτευμα της Εκκλησιας.Στην Αποστολικη αυτη παραδοση και σε ολη τη μορφη του εκκλησιαστικου πολιτευματος,δεν βλεπουμε σε ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σημειο την αναγκαιοτητα η την χρηση των ""Μυστηριων"",οτι αυτα ειναι τα ""Μεσα της Χαριτος"",και οτι χωρις αυτα δεν σωζεται ο ανθρωπος οσον εναρετος και να ειναι.Απο τις μορφες της λατρειας των χρονων εκεινων,απουσιαζει εντελος ο ορος ""Μεσα της Χαριτος""

Οι αρχαιοτεροι,με χρονολογικη σειρα συγγραφεις,των χρονων εκεινων που φυλαξαν τις μορφες λατρειας ειναι οι Εξης:
1) Κλημης ο Ρωμης-:' αιων.92-101.

2)Η διδαχη των Αποστολων

3) Ο Ειρηναιος-β' αιων.

4) Ιγναντιος Αντιοχειας-β αιων.

5)Ιουστινος ο φιλοσοφος- β'αιων

6)Ο Κλημης ο Αλεξανδρειας-Γ αιων

7)Ο Οριγενης-Γ' αιων.

Cool Ο Κυπριανος -Γ αιων.

9) Τερτυλιανος-Γ' αιωνας.

Στην Α' Επιστολη του Κλημεντος Ρωμης,βρισκουμε τον τριασαγιο υμνο του προφητου Ησαια(κεφ ΣΤ'3)και στην συνεχεια βλεπουμε προτροπες προς τους χριστιανους της Κορινθου,οπως ομοφωνως ευλογουν τον θεο,""εις το μετοχους ημας γενεσθαι των μεγαλων και ενδοξων επαγγελιων αυτου""(κεφ, 34:7).Προς το τελος της επιστολης αυτης υπατχει και μια αρκετα μεγαλη ευχη(Κεφ 59:61)ΚΑΝΕΙΣ λογος ομως δεν γινεται περι ""Μυστηριων"",ουτε σ' αυτη την Επιστολη,ουτε πουθενα στους αλλους συγγραφεις!!!!

Οι συγγραφεις αυτοι και απολογητες του Χριστιανισμου οι οποιοι διατηρησαν την Αποστολικη Παραδοση,προκειμενου περι του πολιτευματος της Εκκλησιας,και τους τροπους της λατρειας,που δεν ειχαν καμια σχεση με την λατρεια,που εβαλαν μεσα μετα απο τρεις αιωνες καλογηροι και αλλοι αιρετικοι,οπως και τα "μεσα" με τα οποια δηθεν εξασφαλιζετε η θεια χαρης και η ληψις του Αγιου Πνευματος του Θεου,Αντιθετα οι παραπανω Συνγγραφεις αναφερουν μονο δυο Εκκλησιαστικες πραξεις-Το Βαπτισμα σε ωριμη ηλικια,και το δειπνο του Κυριου-Θεια ευχαριστια,ακριβως οπως τα αναφερεις και η καινη διαθηκη ,και οχι ετσι οπως τα εχουν κανταντησει οι "διαφοροι" ενοχοι ενοποιων του Κυριου.
Ειναι πασιγνωστο και βεβαιωμενο,οτι αυτοι διακριθηκαν σαν συγγραφεις και ρητορες του λογου,ειναι λοιπον λογικο να σκεφτουμε,οτι ολοι αυτοι βρε παιδια ηταν τοσο αφηρημενοι και τοσο αναισθητοι,ωστε να παραλειψουν τα ""Επτα Μυστηρια""της Εκκλησιας τα οποια μαλιστα ειναι και τα μονα κατα τους παπαδοκαλογερους οτι ειναι τα ΜΟΝΑ και μοναδικα ""Μεσα της Χαριτος""???
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ!!
p67_5.jpgΑν παραλειψαν αυτοι την βαση και το θεμελιο της σημερινης "Εκκλησιας" που στηριξαν αυτοι την διδασκαλια τους, στο αερα????Πως ομως διακριθηκαν ως τελειοι απολογητες και συγγραφεις και ρητορες του λογου?Πως μπορει να καυχηθουν τα δυο γνωστα ιερατια για αυτους οταν αυτα τα οποια αυτοι λενε συμφωνουν απολυτα με την διδαχη των αποστολων ,και οχι με αυτα τα οποια δια μεσου των αιωνων τα ιερατια προσθεσαν με θρασος.Αν αυτο δεν ειναι θρασος για αυτους που παπαγαλιζουν οτι "εμεις πρατουμε αυτα που μας λενε οι πατερες""ενω πρατουν αυτα που τους λεει η τσεπη τους ,για να μην χρησιμοποιησω καμια ποιο βαρεια λεξη!!πως γινετε να παραλειψουν τα "μυστιρια χωρις ποτε επεναλαμβανω ΠΟΥΘΕΝΑ να μην αναφερθουν απο κανενα τους !Δεν ειναι καθολου μικρο πραγμα αυτοι οι απολογητες και πατερες να παραμερισουν απο την διαδασκαλια τους 5 ολοκληρα μ"μυστηρια" και να υποτημησουν τα "μεσα " αυτα της χαριτος.

Ειναι δυνατον ποτε αυτοι οι πατερες να υποτημισουν τα "σχοινια",με τα οποια δηθεν οι χριστιανοι στηριζονται και ""ανεβαινουν"" στο ουρανο??Μα καλα για τοσο χαζους μα περνανε οι καλογεροαιρετικοι,με τι θρασος ενοποιων του θεου λενε τετοια παραμυθια,και σερνουν ψυχες πισω απο εργα ανθρωπων,και οχι απο την απλοτητα της χαρης του Ιησου,οπως και ο ληστης απλα εδεχθη στον σταυρο διπλα απο τον Ιησου!Φενεται ομως οτι τα "σχοινια" αυτα πρεπει να χρησιμοποιηθουν και να δεσουν εκεινους που προσθετουν στο πολιτευμα της εκκλησιας ""αλλο ευαγγελιο""και αλλα ""μεσα"",για την ληψη της Θειας χαριτος και του Πνευματος του Αγιου.Ειμαι Αυστηρος που τα γραφω αυτα ,μηπως βλαυσφημος.Η πιεση των πραγματων και το μπαχαλο που τα ιερατια εχουν κανει ,με αναγκαζουν να χρησιμοποιω αυτην την γλωσσα!

Σ.Χαραλαμπακηςalt
Visit www.hostdrjack.com


alt
Host Your Images & Videos FREE
CLICK HERE!